Sidst i november vil Sikkerhedsstyrelsen afholde fysiske informationsmøder 3 forskellige steder i landet. Det er obligatorisk at deltage i et informationsmøde, og du booker en plads på det møde, der passer dig bedst. Der er dog plads til max 50 personer pr. møde. Det er først til mølle-princippet, som gælder ved bookning af mødet.
Tilmelding til 2025
Tilmeldingen til informationsmøderne er åben.
- På formiddagsmøderne er der morgenmad fra kl. 08.30.
- På eftermiddagsmøderne er der kaffe og kage ca. halvvejs inde i mødet.
Møderne afholdes på disse adresser
Onsdag den 19. november 2025 kl. 09.00-12.30 på Comwell Hvide Hus Aalborg, Vesterbro 2, 9000 Aalborg
Onsdag den 19. november 2025 kl. 13.30-17.00 på Comwell Hvide Hus Aalborg, Vesterbro 2, 9000 Aalborg
Torsdag den 20. november 2025 kl. 09.00-12.30 på Huset Middelfart, Hindsgavl Allé 2, 5500 Middelfart
Torsdag den 20. november 2025 kl. 13.30-17.00 på Huset Middelfart, Hindsgavl Allé 2, 5500 Middelfart
Fredag den 21. november 2025 kl. 09.00-12.30 på Huset Middelfart, Hindsgavl Allé 2, 5500 Middelfart
Fredag den 21. november 2025 kl. 13.30-17.00 på Huset Middelfart, Hindsgavl Allé 2, 5500 Middelfart
Mandag den 24. november 2025 kl. 09.00-12.30 på Sørup Herregaard, Sørupvej 26, 4100 Ringsted
Mandag den 24. november 2025 kl. 13.30-17.00 på Sørup Herregaard, Sørupvej 26, 4100 Ringsted
Tirsdag den 25. november 2025 kl. 09.00-12.30 på Sørup Herregaard, Sørupvej 26, 4100 Ringsted
Tirsdag den 25. november 2025 kl. 13.30-17.00 på Sørup Herregaard, Sørupvej 26, 4100 Ringsted
Vær opmærksom på
- At du som beskikket bygningssagkyndig jvf. bekendtgørelse nr. 1587 af 10. november 2020 om huseftersynsordningen er forpligtet til at deltage i de obligatoriske informationsmøder, hvis du fortsat vil arbejde som bygningssagkyndig. Dette tages med i betrag
- Det er kun muligt at tilmelde sig et møde og det er ikke muligt at ændre på tilmeldingen efterfølgende.
- At du kun kan deltage i et informationsmøde, hvis du er beskikket bygningssagkyndig.
- At du selv har ansvaret for din registrering, inden mødet starter, så husk at komme i god tid.